Home โ‹†  Anytime ๐Ÿ“ท โ‹† Your version of “walk” isn’t quite the same as mine…

Your version of “walk” isn’t quite the same as mine…

November 13, 2019 by It's a Yorkie Life

bcddef5a8265bef546370e8aa45ab45dYour version of “walk” isn’t quite the same as mine…

Found at:ย http://bit.ly/2f8wvM3

Posted in โ‹†

311
Leave a Reply

283 Comment threads
28 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
288 Comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of

Adorable, but true!

So cute

So cute

yep thats it!

I know one just like that!!!!๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

๐Ÿคฃ๐Ÿ˜

So true…lol.

This is my โ€œgrand-doggie Chloe to a T!!!!โค๏ธ๐Ÿ˜‚โค๏ธ

Missy 100%๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

James King lol xxxxxxx

Lucy Honeypot Rowland haha yeah thatโ€™s about right xxxxxxx

Too cute

Omg Hi Mira Minnie love u ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œโค๏ธ

Yeah, yorkies dont go on walks. They go on “carries”.

Amen.

Scott Bowers

Monica Pignataro Bowers yup

Amanda Pyers. Remember little Belle knowing her way here? So precious!

Precious baby!๐Ÿคฉ๐Ÿ’

Sounds good to me you little sweetheart ๐Ÿ’•

Shilpa Patel

Monali Patel ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Hey cutie โค

Niki Goff

What a cutie!๐Ÿ’˜

So sweetโค๏ธ

Precious

Pretty little lady ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

For you, yes I would!

Just like my baby!!

That would be our AVA๐Ÿถ

Marie Elizabeth This is Gizmo ๐Ÿ˜‚

Deborah Marsh Ferrigno so true!!!

๐Ÿ˜‚

Lol

That sounds like Lila Jane!!

Love it ๐Ÿ˜‚โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Cute ๐Ÿ’–๐Ÿพ

Is her name Maddie. Bahahaha

So true.

Lucy Zastera, ๐Ÿ˜Šโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ

Anita Marraccini Zastera Komeni !!!๐Ÿ˜œ

Lucy Zastera so true, thatโ€™s why I tagged you

Of course ๐Ÿ˜Š๐Ÿพ๐Ÿ’๐Ÿ’•๐Ÿ’—

Clyde Yorkshire Terrier. What you think Sharron McDermott x

That sounds about right. xxx

Correct!

Very sweet!!

To funny thanks for sharing.

Precious โค๏ธ๐Ÿพ๐Ÿ˜˜๐Ÿพ๐Ÿพโค๏ธ

BAHAHAHA

Small like Barbie and look exactly like her. So pretty. xxx

McKayla Marshall this is Mia to a tee…

Yup

๐Ÿ‘๐Ÿผ

Too cute

That’s funny

bcddef5a8265bef546370e8aa45ab45dYour version of “walk” isn’t quite the same as mine…

Found at:ย http://bit.ly/2f8wvM3

Posted in โ‹†

311
Leave a Reply

  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of

Adorable, but true!

So cute

So cute

yep thats it!

I know one just like that!!!!๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

๐Ÿคฃ๐Ÿ˜

So true…lol.

This is my โ€œgrand-doggie Chloe to a T!!!!โค๏ธ๐Ÿ˜‚โค๏ธ

Missy 100%๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

James King lol xxxxxxx

Lucy Honeypot Rowland haha yeah thatโ€™s about right xxxxxxx

Too cute

Omg Hi Mira Minnie love u ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œโค๏ธ

Yeah, yorkies dont go on walks. They go on “carries”.

Amen.

Scott Bowers

Monica Pignataro Bowers yup

Amanda Pyers. Remember little Belle knowing her way here? So precious!

Precious baby!๐Ÿคฉ๐Ÿ’

Sounds good to me you little sweetheart ๐Ÿ’•

Shilpa Patel

Monali Patel ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Hey cutie โค

Niki Goff

What a cutie!๐Ÿ’˜

So sweetโค๏ธ

Precious

Pretty little lady ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’

For you, yes I would!

Just like my baby!!

That would be our AVA๐Ÿถ

Marie Elizabeth This is Gizmo ๐Ÿ˜‚

Deborah Marsh Ferrigno so true!!!

๐Ÿ˜‚

Lol

That sounds like Lila Jane!!

Love it ๐Ÿ˜‚โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Cute ๐Ÿ’–๐Ÿพ

Is her name Maddie. Bahahaha

So true.

Lucy Zastera, ๐Ÿ˜Šโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ

Anita Marraccini Zastera Komeni !!!๐Ÿ˜œ

Lucy Zastera so true, thatโ€™s why I tagged you

Of course ๐Ÿ˜Š๐Ÿพ๐Ÿ’๐Ÿ’•๐Ÿ’—

Clyde Yorkshire Terrier. What you think Sharron McDermott x

That sounds about right. xxx

Correct!

Very sweet!!

To funny thanks for sharing.

Precious โค๏ธ๐Ÿพ๐Ÿ˜˜๐Ÿพ๐Ÿพโค๏ธ

BAHAHAHA

Small like Barbie and look exactly like her. So pretty. xxx

McKayla Marshall this is Mia to a tee…

Yup

๐Ÿ‘๐Ÿผ

Too cute

That’s funny