May 17, 2022 by It's a Yorkie Life

This looks like a fairly comprehensive list…

45 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

😊

Nailed it 😜

Exactly

Cassidy Walker
Jeremy Vasquez

Barbra Eisenhauer Walker 😂

So dang true!

Yep!

Oh my dog, it’s so true! 😂😂😂😂

Mary Shiels

This is Great!!
Sounds like True Love and Loyalty!! 😍

Isn’t that the truth

So true

Daisey For Sure.

100% true

My three for sure!

Absolutely

Yup

So true

Kim Doyle Tabala

Kyla Tabala yeah that’s spike

That about covers it!!

Rocco for sure.

Anthony Vergara , Riley told me to send this to you 🤣

Amy Rapoza🐾🐾

Angela Bombel-Vicaro Don Vicaro

Danielle Vicaro that about sums it up❤️

Danielle Vicaro Yep that says it all

Oh how true. But they’re so cute, you don’t care.

Sounds like my Lily!

Thus is koko Chris Devine

Mine,Mine,ALL MINE

Katie Kramer

Agree!

Jackie Dawson

Sunny Goldberg Farris yes ma’am this nails my Bella & probably Snickers & every other Yorkie 😉

Jackie Dawson sure does!

Claire Rozier Shepherd and Erica Bonner😂😂

Too true.

Peter Tanswell haha

Lauren Tanswell that’s our boys.

💯!!! 😂

💕💕🤣🤣🤣😂😂

Jodie Brown

Readers Digest version: if it exists it’s mine🐾❤️🐾

Laur Michelle looks like you’ll be needing this…

This looks like a fairly comprehensive list…

45 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

😊

Nailed it 😜

Exactly

Cassidy Walker
Jeremy Vasquez

Barbra Eisenhauer Walker 😂

So dang true!

Yep!

Oh my dog, it’s so true! 😂😂😂😂

Mary Shiels

This is Great!!
Sounds like True Love and Loyalty!! 😍

Isn’t that the truth

So true

Daisey For Sure.

100% true

My three for sure!

Absolutely

Yup

So true

Kim Doyle Tabala

Kyla Tabala yeah that’s spike

That about covers it!!

Rocco for sure.

Anthony Vergara , Riley told me to send this to you 🤣

Amy Rapoza🐾🐾

Angela Bombel-Vicaro Don Vicaro

Danielle Vicaro that about sums it up❤️

Danielle Vicaro Yep that says it all

Oh how true. But they’re so cute, you don’t care.

Sounds like my Lily!

Thus is koko Chris Devine

Mine,Mine,ALL MINE

Katie Kramer

Agree!

Jackie Dawson

Sunny Goldberg Farris yes ma’am this nails my Bella & probably Snickers & every other Yorkie 😉

Jackie Dawson sure does!

Claire Rozier Shepherd and Erica Bonner😂😂

Too true.

Peter Tanswell haha

Lauren Tanswell that’s our boys.

💯!!! 😂

💕💕🤣🤣🤣😂😂

Jodie Brown

Readers Digest version: if it exists it’s mine🐾❤️🐾

Laur Michelle looks like you’ll be needing this…

45
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x